سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرده زبرا طرح ژاکارد چه نوع پرده ای است؟

 

پرده های زبرا طرح ژاکارد همانطور که از نام آن پیداست ، از دو نوار پارچه شفاف مختلف تشکیل شده است. پرده زبرا، پرده رنگین کمان ، کرکره غلتکی ، دو کرکره ، پرده رنگین کمان ، پرده شب و روز و غیره نیز نامیده می شود ، یک محصول آفتابگیر است که به طور گسترده در دفتر و خانه استفاده می شود.

پرده زبرا نه تنها مزایای پارچه و نخ را با هم ترکیب می کند بلکه عملکردهایی مانند پرده غلتکی و پرده را نیز در فرم ادغام می کند. فرم های سایه آفتاب غنی و متنوع است ، که می تواند نیاز بسیاری از کاربران را برآورده کند.

   1: پارچه زبرا سبک و نرم

وقتی پارچه ، نخ و کاموا با یکدیگر مطابقت داشته باشند ، نور ملایم تر است ، که تا حدی نور مستقیم را کاهش می دهد ، اما روی خط دید تأثیر نمی گذارد.

02: قابل تاریک کردن هست

هنگامی که پرده زبرا از یکدیگر متزلزل می شوند ، نور کاملاً مسدود می شود و بدین ترتیب به هدف بستن نور و میدان دید می رسد.

03: پرده های رنگین کمانی حالت باز

مزایای پرده زبرا واضح است ، اما روند تولید آن به تکنیک های بسیار متفاوتی نیاز دارد. از نظر سطح ، پرده زبرا به سادگی یک پارچه دو پارچه ساده است ، اما در واقع ، به دلیل تفاوت در کار ، شکل و عملکرد بسیار متفاوت است.

در حال حاضر ، پرده های زبرا موجود در بازار را می توان با توجه به فرایندهای مختلف تولید به ساده ، چاپی ، ژاکارد و گلدوزی تقسیم کرد.

کرکره ای روز و شب با رنگ ساده

رایج ترین و ساده ترین نوع آن است. هیچ الگویی وجود ندارد که جلوه های مختلف تزئینی را از طریق رنگ های مختلف به ارمغان بیاورد.

با افزودن رنگ و الگوی جدید به پارچه با چاپ روی پارچه ساده ، پارچه پرده ظریف و غنی است. این محصول از نظر تجاری بیشتر در دسترس است اما از ابتکاری نسبتاً کمتری برخوردار است.

پرده زبرا طرح ژاکارد

نخ در پارچه های کرکره ای ژاکارد توسط دستگاه بافندگی ژاکارد بافته می شود. ساختار بافت یک تغییر خوب دارد ، شکل گل دارای یک اثر قوی سه بعدی است  و استفاده از مواد نخ غنی و متنوع است. محصولات ژاکارد در سالهای اخیر داغ بوده و در محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پرده های زبرا گلدوزی شده

از طریق تغییرات غنی خطوط رنگی گلدوزی در پرده های زبرا ، می توان الگوها یا الگوهای مختلفی را به وضوح با لایه های غنی ، حس سه بعدی قوی ، رنگ های روشن و جلوه های برجسته ارائه کرد. در حال حاضر پرده زبرا طرح ژاکارد یک محصول محبوب در بازار داخلی است.

پارچه های کاربردی زبرا علاوه بر تفاوت آشکار در ظاهر ، با بهبود تقاضای مردم برای کیفیت زندگی ، به یک روند جدید تبدیل می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرده زبرا طرح ژاکارد اینجا کلیک کنید.