سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرده زبرا طرح ژاکارد

 

پرده زبرا طرح ژاکارد از نخ های 100? پلی استر با کیفیت بالا با بافت ژاکارد و پوشش فوم اکریلیک ، فاقد PVC    ، فرمالدئید و هالوژن ساخته شده است. هنگامی که یک یا چند پرده زبرا طرح ژاکارد را انتخاب می کنیم ، باید عوامل زیادی را در نظر بگیریم ، مانند رنگ دیوار ، اندازه فضا ، نوع اتاق ، مبلمان ، سبک دکوراسیون ... الگو کرکره غلتکی ژاکارد با چاپ 100? پلی استر. اولین گزینه برای کرکره های غلتکی ژاکارد طرح دار ، پرده زبرا طرح ژاکارد طرح دوش و کرکره غلتکی ژاکارد الگوی خانگی است. این کرکره غلتکی ژاکارد یک کرکره غلتکی است که گرما را جذب می کند و سر و صدا را جدا می کند. ما می توانیم برنامه های تولید ، رنگ محصول ، جلوه های محصول را با توجه به نیاز مهمانان تنظیم کنیم. این پارچه زبرا ضد آتش ، ضد آب و ضد باکتری است. مزایای پرده زبرا طرح ژاکارد بسیار مناسب برای فضاهای بزرگ است. اگر فضای وسیعی داشته باشیم ، خواه یک اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری ، اتاق و غیره باشد ، با طرح پرده زبرا طرح ژاکارد انتخاب ایده آلی است ، زیرا نمی تواند منفرد باشد و کانون توجه چشم نواز آن می تواند حس زندگی و مدرنیته را در یک فضای بزرگ ایجاد کنید.

می توانید پرده زبرا طرح ژاکارد با رنگ های گرم مانند قرمز ، نارنجی یا زرد انتخاب کنید. یکی از مزایای اصلی کرکره های غلتکی ژاکارد این است که بر خلاف کرکره های غلتکی کلاسیک ، کرکره های ژاکارد طرح دار چشم نوازتر هستند و بنابراین می توانند دکوراسیون بیشتری برای اتاق هایی که در آن قرار دارند فراهم کنند. پرده زبرا طرح ژاکارد می تواند یکنواختی را بشکند و احساسی منحصر به فرد و شخصی را به خانه بیاورد. پرده غلتکی ژاکارد دارای یک محیط روستایی است. پرده های غلتکی ژاکارد مانند گل برای محیط های روستایی ایده آل است زیرا کاملاً با تزئینات چوبی یا سنگی ترکیب شده است. پرده زبرا طرح ژاکارد قابلیت عالی با یک ورق جامد انتخاب کنید که اجازه عبور نور از آن را نمی دهد ، شما می توانید به شرایط خاموشی نزدیک شب و روز برسید. این مسئله می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد اگر شما اغلب در ساعت های روز می خوابید یا در کنار جاده ای شلوغ زندگی می کنید که چراغ های عبور از ترافیک می تواند مسئله ای آزار دهنده باشد.

شما می توانید پرده های سفارشی در این سبک داشته باشید که به عرض مشخصی بریده می شوند تا از پوشش کافی پنجره ها اطمینان حاصل کنید. سهولت استفاده یکی از بهترین نکات در مورد این طراحی پرده زبرا طرح ژاکارد است که استفاده از آنها ساده و آسان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرده زبرا طرح ژاکارد اینجا کلیک کنید.