سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید پرده زبرا

 

نصب پرده زبرا در خانه جدید هیجان انگیز است! با انتخاب تعداد زیادی از مدلهای مختلف پرده زبرا، این کار می تواند دلهره آور باشد. جای نگرانی نیست ، ما اینجا هستیم تا با تولید پرده زبرا با بهترین کیفیت به شما اطلاع دهیم که چه نوع پرده ای برای شما مناسب است.

پرده زبرا خود را سفارشی کنید!

رنگ و انواع پارچه هایی که می توانید انتخاب کنید بی حد و مرز است. پرده ها ساخته شده از 100? پلی استر و نگهداری آن ها به راحتی انجام می شود و برای سالهای آینده دوام خواهد داشت. این محصول در خانه ها و کانکس های جدید یا اتاق هایی که به تازگی بازسازی شده اند بسیار محبوب است.

تولید پرده زبرا با ظاهر زیبا و مدرن برای هر اتاق ،انجام می شود. ما در حال حاضر تولید پرده زبرا در مدل های مختلف را ارائه می دهیم که هرکدام به روش خاص خود بی نظیر هستند. تفاوت در انتخاب پارچه و تور شفافی است که بین باندها یافت می شود.

نوارهای پارچه ای روی پرده ها باعث انسداد نور می شوند و این بدان معناست که هنگام لغزیدن نوارها هیچ نوری نخواهد تابید. همانطور باندهای شفاف اجازه می دهد تا نور فیلتر شود.

 

از طیف گسترده ای از پارچه برای تولید پرده زبرا انتخاب کنید:

همچنین انواع مختلفی از پارچه و بافت وجود دارد که می توانید در هر یک از این دسته ها انتخاب کنید ، بسته به این که پارچه ای صاف می خواهید یا پارچه ای که دارای بافت یا طرح خاصی باشد. در صورت تمایل می توانید پارچه ای داشته باشید که شامل نوارهای پارچه ای با رنگهای مختلف باشد. تورشفافی که بین نوارهای پارچه ای متناوب است نیز بسیار متنوع است. آنها می توانند یک تور دراماتیک یا خوب ، تقریباً نامرئی ، کاملاً خالص باشند.

طیف گسترده ای از خطوط تولید پرده زبرا وجود دارد ، از طراح سفارشی ساخته شده تا پیش ساخته. وقتی دانستید که چه سبکی را می خواهید ، مهم است که بررسی کنید آیا می خواهید پرده های طراح با کیفیت کمی بیشتر تولید شوند یا سایه های پیش ساخته ارزان تر.

به طور معمول می توانید این دو را تشخیص دهید: پرده های ارزان تر با پارچه نازک تر و شکننده تر ساخته می شوند و نور طبیعی را کاملاً پوشش نمی دهد ، در حالی که پرده های طراح از پارچه های چند لایه مقاوم و واقعاً تاریک اتاق استفاده می کنند.

هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب مدل نهایی ، مهم است که در نظر داشته باشید که بهترین قیمت مناسب برای دکوراسیون شما و دکوراسیون شما ، در حالی که قیمت ، کیفیت و انتخاب پارچه را انتخاب کرده اید. اگر سفارش آنلاین می دهید ، حتماً پارچه های با کیفیت را سفارش دهید تا قبل از انتخاب ، کیفیت پارچه را ببینید و احساس کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید پرده زبرا اینجا کلیک کنید.