سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارچه پرده زبرا :

 

پارچه پرده زبرا شگفت انگیز به نظر می رسند و دارای طرح هایی متنوع هستند. اینها یک گزینه حیاتی هستند که باید روی پنجره ها در خانه و محل کار نصب شوند. ما پرده های شیک ، رنگارنگ و خوش تیپ را در مشخصات مختلفی که توسط مشتریان ما ارائه می شود ، ارائه می دهیم. این پرده ها از مواد و پارچه پرده زبرا با کیفیت عالی از جمله PVC     ، چوب و غیره ساخته شده اند و نصب آنها روی پنجره ها آسان است. ما این محصولات را در اندازه ها و طرح های مختلف با قیمت های برتر صنعت ارائه می دهیم.

پرده های زبرا مخصوص پنجره ها برای محافظت از اتاق شما در برابر آلودگی ، گرد و غبار ، اشعه ماورا بنفش مضر و صدا از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار هستند. همچنین ، جلوه خوبی به پنجره ها می بخشد و زیبایی آنها را افزایش می دهد. بهترین محصولات ارائه شده ما قابل اعتماد ، بادوام ، انعطاف پذیر ، زیبا و کاربر پسند هستند. ما کالاهایی با بهترین کیفیت پرده گورخر موجود در محدوده های گاه به گاه لوکس و با قیمت های مقرون به صرفه داریم. ما همچنین پرده های سفارشی را با توجه به مشخصات مورد نظر مشتریان خود تهیه می کنیم.

 

پارچه پرده زبرا به عنوان سایه های انتقالی نیز شناخته می شوند. آنها هر دو پارچه فیلتر شفاف و سبک را در یک سایه ارائه می دهند و الگویی شبیه گورخر ایجاد می کنند. در حالی که آنها را مانند سایه های سنتی بالا می برید ، شما می توانید قسمت های جلو و عقب را برای حفظ حریم خصوصی تراز کنید یا اجازه دهید مقداری نور فیلتر شود. در طول روز ، سایه ها را باز بگذارید و از طریق پره های محصور منظره ای باورنکردنی بدست آورید ، یا آنها را تا حدی ببندید تا خانواده و خانه خود را از اشعه ماورا UV بنفش مضر و نور شدید محافظت کنید. در شب ، آنها را کاملاً بخاطر حریم خصوصی مورد نیاز خود ببندید.پارچه پرده زبرا دارای  ظاهری روشن و مدرن ، براق و شیک است.

طراحی هوشمندانه پارچه پرده زبرانور و درخشندگی را به خانه شما وارد می کنند ، در حالی که کیفیت کم نور پارچه این اطمینان را می دهد که در صورت نیاز به سایه انداختن اتاق می توانید.پرده زبرا مناسب برای آشپزخانه و حمام او اتاق خواب است.

لطفا توجه داشته باشید که عرض واقعی پارچه تقریباً 35 میلی متر کمتر از عرض کلی کور سفارش داده شده خواهد بود ، این برای پرانتزها و مکانیزم عملکرد مجاز است.

ما اغلب چیزهایی می خواهیم که باعث زیباتر نشان دادن خانه ما شده و مکمل دکوراسیون موجود آن باشد. به هر حال ، این نشان از یک دکوراتور داخلی صادق و یک متخصص زندگی خوب است. برای بهبود خانه هایمان ،  پرده زبرا یکی از آن ها است.

 برای خرید پارچه پرده زبرا اینجا کلیک کنید.