سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پرده زبرا:

 

 برای اینکه اتاقمان دلپذیر ، دنج ، راحت و خانگی باشد ، در انتخاب دکوراسیون تلاش زیادی می کنیم. هیچ کس دوست ندارد به اتاقی برگردد که ظاهری ندارد و احساس خوبی ندارد. از انتخاب مبلمان مناسب گرفته تا تختخواب بی نقص تا رنگ دیوار ، می خواهیم همه چیز را درست کنیم. پنجره ها قسمت بزرگی از زیبایی اتاق است و تنظیمات نور نیز همین است. پنجره های باز ممکن است برای مدتی احساس خوبی داشته باشند ، اما به زودی متوجه می شویم که میزان تابش نور خورشید از طریق آن ما را کور می کند یا سر و صداهای محله باعث از بین رفتن آرامشی می شود که پس از یک روز کاری خسته کننده منتظر آن هستیم. خوب ، برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد و در این حالت ، انواع پرده زبرا به کمک ما می آیند. از انواع پرده زبرا، مقرون به صرفه ترین را باید انتخاب کنید.برای داشتن بودجه بیشتر ، گزینه های مختلفی برای خرید وجود دارد.

پرده زبا در انواع مختلف وجود دارد. امروز مواد ، پارچه ، رنگ و انواع مختلفی را برای انتخاب داریم. با وجود گزینه های بسیار زیاد ، قطعاً انتخاب پرده مناسب برای خانه گیج کننده است.

اگر دوست دارید پارچه های سنگین روی پنجره هایتان را بپوشانند ، سایه های رومی برای شما ساخته شده اند. آنها ظاهری با کلاس و ظریف به اتاق می آورند. وقتی سایه های رومی پایین کشیده می شوند ، صاف و صاف آویزان می شوند و ظاهر پارچه ای زیبایی را به نمایش می گذارند. وقتی به سمت بالا کشیده می شوند ، آنها مرتباً به صورت چین های افقی جمع می شوند. اگر به دنبال خرید سایه های رومی ارزان قیمت هستید ، خرید آنلاین گزینه بسیار خوبی است. در اینجا ، شما نه تنها سایه های ارزان قیمت بلکه انواع زیادی از پارچه ها و رنگ ها را پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال گزینه های مدرن هستید ، پرده های سلولی گزینه مناسبی است و لانه زنبوری نیز نامیده می شوند. آنها این ظاهر زیبا را دارند که جلوه ای مدرن به پنجره و اتاق می دهد. این موارد نیاز به سیم را از بین می برند. آنها را می توان در هر قسمت از پنجره تنظیم کرد و همچنین می تواند بسیار جمع و جور باشد. اگر به دنبال پرده های ارزان قیمت هستید ، سایه های سلولی گزینه خوبی است. آنها به عایق بندی اتاق کمک می کنند. این باعث صرفه جویی بیشتر در قبض های انرژی شما می شود. از این رو ، اینها یکی از بهترین سایه های ارزان قیمت هستند.

پرده زبرا رول آپ ساده ، دستی و همچنین موتوری ، چیزی است که استفاده از سایه های غلتکی را بسیار آسان می کند. یک قرقره یا یک سیم به شما اجازه می دهد تا مطابق با نیاز خود آنها را باز و بسته کنید. مزیت خرید پرده زبرا غلتکی این است که به شما کمک می کنند نور طبیعی که به داخل اتاق جاری می شود را کنترل کنید. این سایه های غلتکی فیلتر کننده نور رنگ های مختلفی دارند و گران نیستند.

برای اطلاع از قیمت انواع پرده زبرا با شرکت خشروبافت تماس بگیرید.