سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید پرده زبرا:

 

 خوشروبافت کارخانه تولید پرده زبرا با لوازم جانبی است .     تعهد و تمرکز ما این بوده است که به پنجره های شما جذابیت شیک و در نتیجه فضای زندگی و کار خود را به مکانی عالی تبدیل کنیم. این گروه دارای مشاغل متنوعی در صنعت هتل سازی ، تولید مواد غذایی و ساخت است.

خوشروبافت نقش مهمی در طراحی هر ساختمان و تولید پرده زبرا دارد. تولید پرده زبرا با پوشیدن لباس مناسب ، آنها تصمیم می گیرند و میزان روشنایی فضای اطراف شما را کنترل می کنند. ما در این عرصه مد پنجره با جدیدترین محصولات خود که برای تأمین نیازهای بین المللی از سراسر جهان وارد می شود ، استانداردهای خوبی را تعیین می کنیم. ما تولید کنندگان پیشرو پرده های ونیزی ، عمودی ، بامبو ، غلتک و چوبی با اتصالات با کیفیت بالا هستیم.

پرده زبرا یا سایه های دوتایی یکی از دو محبوب ترین پوشش پنجره برای خرید است. خب پس مشکل اصلی چیه؟ سالهاست که صاحبان خانه و دکوراتورها به دنبال سایه بان پنجره پارچه ای هستند که هم مقرون به صرفه باشد و هم از نظر سبک نسبت به سایه های غلتکی معمولی برتر هستند. خوشروبافت پرده زبرا با کیفیت بالا تهیه می کند و می توانند پرده زبرا با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما تحویل دهند .

پرده زبرا چیست؟

پرده های زبرا، که به عنوان Double Shades یا Dual Sheers نیز شناخته می شوند ، درمان های پنجره پارچه ای هستند که از پارچه های ترکیبی مات و نیمه مات ساخته شده اند. این پارچه ها به صورت عمودی سفارش داده می شوند و به ترتیب از Opaque به شفاف و دوباره بر می گردند.

چرا پرده زبرا دو سایه خوانده می شوند؟

آنها به دلیل ویژگی "حلقه ای" که در هر گونه گورخر چرخشی کاملاً نابینا یا کور تعبیه شده است ، دو سایه هستند. حلقه پشتی یا پارچه های مات و نیمه مات تکرار شده را می توان به بالا و پایین برد تا مقدار نوری که از طریق پارچه نیمه مات به داخل وارد می شود ، فیلتر شود. این تغییر پارچه و اختلاف فیلترهای الگوی عمودی در محکم به نظر می رسد انتقال الگوی نوار بر روی بدن گورخر است. مانند بسیاری دیگر از پوشش پنجره ها ، پرده های زبرا ارزان قیمت و پرده های با کیفیت وجود دارد.

دو تفاوت عمده در میان سایه های ارزان و کیفیت دوگانه وجود دارد.

این تفاوت ها در تولید پرده زبرا آشکار می شود. جای تعجب نیست که پرده زبرا ساخته شده از پارچه های ارزان قیمت درجه چینی نسبت به پارچه های ساخته شده از ابریشم مصر یا سایر پارچه های خاموشی با کیفیت بالا قیمت بسیار کمتری دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرده زبرا با خوشروبافت تماس بگیرید.